piątek, 29 sierpnia 2014

I Vice Miss Polonia Krakowa 2014!

Kochani!
Z przyjemnością informuję, że zostałam I Vice Miss Polonia Krakowa 2014! Ponadto zostałam doceniona przez sponsora strategicznego konkursu i otrzymałam tytuł Miss Polonia Krakowa 2014 Nowak Holding.

Bardzo dziękuję Organizatorom, Choreografom, Makijażystkom, Fryzjerom i wszystkim "Cichym Pomocnikom" za to, że stworzyli nam szansę pokazania się z jak najlepszej strony podczas Gali Finałowej. Dziękuję Wam za wyrozumiałość, cierpliwość i wszystkie cenne rady, dzięki którym zaszłyśmy tak daleko i zaprezentowałyśmy się całkiem nieprzeciętnie ;)

Dziękuję Wam, Finałowa Piętnastko za cudowną atmosferę podczas całego konkursu. Obaliłyście stereotyp zazdrosnych konkurentek, zdolnych do wszelkich okropieństw, by wygrać koronę najpiękniejszej. Nie spodziewałam się otrzymać tyle życzliwości, dobrych rad i dystansu ze strony konkurentek! Dziewczyny, jesteście super! Wszystkie jesteście przepiękne!

Podziękowania kieruję również do moich Bliskich i Znajomych za wsparcie i wiarę w moją skromną osobę. Zrobię wszystko co w mojej mocy, by nie zawieść pokładanych we mnie nadziei.

Udział w konkursie Miss Polonia Krakowa był dla mnie fantastyczną przygodą, z pewnością jedną z tych, które będę miło wspominać do końca mych dni. 

Dziękuję!

backstage:
gala:

tam więcej zdjęć i informacji :)

11 komentarzy:

  1. gratuluję!

    _____________
    a u mnie? egzotycznie i bajecznie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dostajesz ubrania do przetestowania za darmo, a potem chcesz robić na tym biznes, wystawiając je na sprzedaż. pogratulować tylko :P

    OdpowiedzUsuń
  3. GRATULACJE! Zdecydowanie zasluzony tytul! Przepiekna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie "Miss", a nie "Vice", zwłaszcza w porównaniu do zwyciężczyni...

    Pozdrawiam Cię Moniko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Na pewno fajnie było i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję! bardzo mi przypominasz Marinę Łuczenko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hej :) ja w takiej troche nietypowej sprawie. gratuluję oczywiście wszystkich sukcesów, ale chciałabym zapytać o Twoje włosy. wnikliwie przeglądałam zdjęcia i odnosze wrażenie, że są dosyć zniszczone (?) [być może jest to wynik różnej jakości zdjęć i kąta padania światła]. nie myślałaś o jakiejś zmianie fryzury? nie mówię o drastycznym cięciu, ale w przypadku takiej długości nawet te 10 czy15cm nie powinno zrobić aż takiej różnicy. Może troche się wytłumaczę- jestem fryzjerką i nie mogłam się oprzeć, żeby Ci tego nie zasugerować. Włosy wydają się matowe, ciężkie i trochę nieuporządkowane- jak często odwiedzasz salon fryzjerski? Polecałabym obcinanie nożyczkami na gorąco i ampułkę lub maskę. Widać, że włosy poddawane były wielu zabiegom stylizacyjnym i wymagą regeneracji (ale nie jednorazowej). Pomyśl o tym, bo gdy na zdjęcia patrzy ktoś doświadczony to wszystko mocno rzuca się w oczy. 'Nieład na głowie' jest fajny, ale nad nim też czasem trzeba zapanować, zauważyłam różne cięcia w różnych miejscach i różnymi technikami. pewna asymetria owszem, jest wskazana, ale z umiarem ;) Włosy szybko odrosną, jeśli będą odpowiednio pielęgnowane, a popalonych koncówek niestety nie da się już "zregenerować". Absolutnie nie namawiam do farbowania, ale gdy będziesz odwiedzać salon fryzjerski podyskutuj na temat ujednolicenia koloru- w dzisiejszych czasach nie używamy do tego już tylko inwazyjnych chemicznych farb, ale naturalnych i delikatnych barwników, gdzie zmiana nie rzuca się w oczy, ale pozwala pozbyć się tego efektu "tęczy" na głowie. Chyba trochę eksperymentowałaś z refleksami, jeśli Ci na nich zależy proponuję odświeżyć zabieg u fryzjera, aby nadał temu porządek. Luźna sugestia, mam nadzieje, że nie odbierzesz tego negatywnie :) pozdrawiam serdecznie i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za rady - moje włosy są pod dobrą opieką :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz - zawsze staram się odwiedzać wszystkich, którzy na tym blogu pozostawili ślad.
Zachęcam do obserwowania - odwdzięczę się tym samym :)

Obraźliwe komentarze od anonimowych odwiedzających będą usuwane.