niedziela, 17 listopada 2013

PILNIE SZUKAM DOMÓW DLA PSÓW Z LIKWIDOWANEGO PRZYTULISKA!

SPRAWA PILNA:

Słuchajcie, za 1,5 miesiąca nastąpi likwidacja pewnego przytuliska dla zwierząt. Psy które tam obecnie przebywają (jest ich kilkanaście) trafią do miejsca znanego z przeokropnych warunków i złego podejścia ludzi kierujących, gdzie absolutnie te psy NIE MAJĄ SZANS NA PRZEŻYCIE!
O tej "cudownej przystani" przeczytacie tu:

O co mi chodzi?
Chodzi o to, by pomóc tym KILKUNASTU PSOM znaleźć chociaż DOMY TYMCZASOWE, gdzie będą mogły przeczekać tygodnie, podczas których grupa wolontariuszy będzie szukać im domów. W schronisku, gdzie mają już niebawem trafić jest ok. 3000 psów, a co za tym idzie - trafiając tam staną się anonimowe, świat o nich zapomni i po cichu tam skonają albo zostaną zagryzione, gdyż psy umieszczane są nawet po kilkadziesiąt osobników na 1 wybiegu...



Jeśli możecie pomóc dając któremuś z nich dom - choćby tymczasowy - zgłaszajcie się! Do adopcji są i młode i stare, i małe i duże, i energiczne i spokojne, i w typie ras i kundelki z krwi i kości... 
Nie przejmujcie się odległością - pomożemy w transporcie!

Kontakt w sprawie adopcji: tel. 730-355-970 lub 730-355-971

Pytajcie znajomych, rodzinę, róbcie ogłoszenia, udostępniajcie... TRZEBA JE RATOWAĆ!!!

~

Ze spraw zupełnie nieistotnych - takie tam ubranko. 
 
płaszcz - Mohito (jest super, można go zapiąć na 3 różne sposoby - za każdym razem wygląda inaczej)
sukienka - Zara
buty - Deichmann


W następnym poście NIESPODZIANKA! Bądźcie czujne!

47 komentarzy:

  1. Biedne psiaki! Przepiękna sukienka:*

    OdpowiedzUsuń
  2. AAAA Mam dokładnie tę samą sukienke!!!! jest przesliczna, obskakuję w niej wsyztskie rodzinne spotkania i wszyscy ją uwielbiaja! super! zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio wzięłam jednego psiaka ze schroniska koło Radomia. Kurcze jakbym wiedziala wczesniej to napewno brałabym te 'Twoje'. btw nawet nie widziałam ze taka adopcje sie tak szybko załatwia! Zapraszam do mnie Monia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Udostępnię Lolo i Denisa :) Jutro kolejne. Mam nadzieję, że znajdą dom :( Moja mama nie chce psów w domu : /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki - udostępnianie też może pomóc!!!! :)

      Usuń
  5. Świetna akcja szkoda, że moja mama nie zgadza się na zwierzaka ;c Chętnie jakiegoś bym przygarnęła.
    Śliczna sukienka, masz piękną figurę! <3
    Obserwuję i będzie mi bardzo miło jeśli zrobisz to samo;*
    http://blummm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. aj, ja już mam w domu takie mini prywatne schronisko, więc nawet jeśli bym chciała to nie znajdzie się miejsce na kolejne pupile :((( śliczna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  7. biedne psinki,szkoda,że nie mogę im pomóc :(

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawie piszesz, miło się czyta =)
    wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (ja na 99% się zrewanżuję, proszę to dla mnie ważne =))
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawie piszesz, miło się czyta =)
    wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (ja na 99% się zrewanżuję, proszę to dla mnie ważne =))
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Biedna psiaki... ;c chciałabym pomóc, ale jestem z daleka...

    OdpowiedzUsuń
  11. zakochałam się w tej sukience !! bardzo ładna jest w sam raz na jesień :) !

    zachęcam do zaobserwowania na bloglovin http://xdmycolorfulthoughtsxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda tych psiaków :( albumy udostępnione!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie dość że piękna to jeszcze z dobrym sercem !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Another really amazing post and I so like the outfit. Happy weekend dear!


    xoxo;
    What Kenny Hearts a Lifestyle Blog


    - Facebook
    - Bloglovin
    - Instagram @whatkennyhearts

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała akcja :)
    Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownie wyglądasz, piękny kolor szpilek.

    Rzeczywiście warto zaangażować się w tę akcję, będę pytać!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojejku jaka ty śliczna . Lubię czytać twojego bloga :*
    Obserwuję . beautybydaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo szkoda mi psiaków - bo bardzo lubię pieski.
    Najgorsze jest to, że niewiele można zrobić :(
    Pozdrawiam :)
    http://k-and-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakbym mogła to bym zaadoptowała, dobrze, że o tym napisałaś
    Śliczny blog i prowadząca ;)

    pozdrawiam ♥
    http://striking-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej Kochana Ja również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. boska sukienka^^ pytałaś o wzajemną obserwację, ja już :*
    Liczę na uczciwy rewanż :)))
    http://vaysay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. szkoda tych piesków.

    A sukienka jest niesamowita <33

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczna sukienka *__*
    obserwuje
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapytam mojego taty,czy byśmy nie mogli zabrać jakiegoś pieska,bo właśnie mamy zamiar jakiegoś przygarnąć,ponieważ mój większy piesek nie ma kumpla i się nudzi całymi dniami,także jak będę mogła postaram się pomóc! :).

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Och niespodzianka!
    Szkoda psiaków, a ty wyglądasz niesamowicie!
    Obserwuję z ♠ olusiek-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluje rozgłosu takiegiej tematyki z chęcią wziełabym psiaka no ale nie mam warunkó mam nadzieję, że ludzie wezmną je do siebie. Każdy pies zasługuje na miły ciepły dom.
    Ładna sukieneczka
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/
    obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  27. Krásna :)
    Pozri aj na môj blog :) http://i-live-in-fashion.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  28. szkoda tych psów ;c
    jaka śliczna sukienka ! ;)

    obserwuje
    http://positive-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Biedne pieseczki;( jak tylko się coś dowiem , dam Ci znać!:(
    Ps: przepiękna sukienka <3

    Ja już Cię obserwuje , czekam na twoją kolej :)
    Pozdrawiam !:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! pytaj, udostępniaj, BŁAGAAAAM!!!! :(

      Usuń
  30. Aż się popłakałam to czytając, pewnie poszukam kogoś, jak tylko znajdę dam znać ^.^
    Bardzo ładne zdjęcia :)
    http://pandusia5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki... no niestety przykra sprawa z psami uwięzionymi w tej mordowni... na dodatek takich miejsc w Polsce jest wiele...

      Usuń
  31. Z wielką chęcią przygarnęłabym psiaka, ale jest to niestety niemożliwe. Mając już wielkiego pupila w domu jest to do zrobienia...
    Piękna jesteś i fajnie, że pomagasz :):)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pytaj znajomych, udostępniaj! to też może pomóc :)

      Usuń

  32. Śliczne zdjęcia :)
    Cudownie dobrany zestaw, świetnie się w nim prezentujesz.
    Bardzo mi się podoba :)
    POzdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana jaka figura! wow! Cudownie wyglądasz;))

    OdpowiedzUsuń
  34. zapraszam na konkurs do wygrana własny nagłówek :) http://lifemizip.blogspot.com/2013/12/konkurs-mikoajkowy.html

    OdpowiedzUsuń
  35. jaka śliczna jesteś !
    a zestaw cudowny,świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - zawsze staram się odwiedzać wszystkich, którzy na tym blogu pozostawili ślad.
Zachęcam do obserwowania - odwdzięczę się tym samym :)

Obraźliwe komentarze od anonimowych odwiedzających będą usuwane.