niedziela, 6 października 2013

rok jak z bicza strzelił!

To już potwierdzone! Jestem studentką III roku Budownictwa na Politechnice Krakowskiej! Już widzę, że ten semestr pochłonie kupę energii, pieniędzy i co tam jeszcze może - też pochłonie.
~
Ostatnio uczestniczyłam w sesji makijażowej organizowanej przez Ewelinę Szajnar. Babeczka ma megatalent - robi świetny makijaż a potem jeszcze fotki, np. takie jak niżej. Ewelina robi makijaże ślubne i inne cuda Zobaczcie sobie tylko jakie metamorfozy możecie sprawić swoim mamom, ciotkom, siostrom, córkom - KLIK!

I ja:
 

i taki backstage malutki :)

~
Pozwolę sobie na wtrącenie tu pewnych przemyśleń.
Otóż jakiś czas temu doszłam do wniosku, że nie warto tkwić DURNIE przy ludziach, którzy chcą dla nas źle, mają nas gdzieś itd, tylko dlatego, że "tak wypada", "to rodzina", "po co się kłócić", "a, nie odzywaj się"... Pewna wyjątkowa osoba powiedziała mi kiedyś, że działa tak, by otaczać się TYLKO osobami, które cieszą się z jej szczęścia, wspierają i prawdziwie kochają. I MA ŚWIĘTĄ RACJĘ! Mam już 21 lat i myślę, że wreszcie mogę sobie pozwolić mówić "NIE", sprzeciwiać się temu, co mi się nie podoba, głośno wypowiadać swoje zdanie, nawet jeśli niosłoby to za sobą kłótnie, czy fochy pewnych osób. Nie dbam o to! Proces rozpoczęty (:
A tak przy okazji, ostatnio natknęłam się na pewien cytat z Juliana Tuwima: "Aby poz­nać się z naj­dal­szą rodziną, wys­tar­czy się wzbogacić". - Nigdy nie czytałam słów bardziej prawdziwszych. Lepsza praca, więcej kasy i nagle dowiadujesz się, że:
a) masz rodzinę i przyjaciół,
b) kilkuletniego braku kontaktu tak naprawdę nie było,
c) albo w ogóle akcja w stylu: "cześć, poznajmy się, moja babcia jest siostrą męża twojej babci, słuchaj mam sprawę"...

Nie, nie, nie. Nie mam zamiaru udawać, że to jest ok. Może robię źle, może to nierozsądne, ale trudno. Coś czuję, że będę szczęśliwsza mając 10 wiernych i oddanych przyjaciół, niż mając ich 70 - beznadziejnie fałszywych. 
A tych, których kochamy albo chociaż choć trochę lubimy obdarzajmy najczęściej jak się da uśmiechem, komplementem i szczerym wyznaniem sympatii / uczuć. Ostatnio pisałam przemowę na pogrzeb pewnej kobiety - i to było strasznie przykre, bo po śmierci zjechała się cała rodzina, no bo trzeba pożegnać. I to mnie dziwi strasznie, bo przecież po śmierci to już "pozamiatane". Wsparcie, zainteresowanie, uczucie okazujmy sobie przy każdej możliwej okazji, bo te kilkadziesiąt lat (o ile nam się poszczęści) życia, to wcale nie tak długo!


74 komentarze:

  1. Twoje przemyślenia to najprawdziwsza prawda !!!
    zgadzam się w 100% ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje przemyślenie to najprawdziwsza prawda !!
    zgadzam się z Tobą w 100% ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Tobą:) jesteś śliczna. Obserwuję i lubie FB :) www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny makijaż :>

    juliee-juli2001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny bloog. Obserwuję i liczę na rewanż http://karolina-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny makijaż :) świetne zdjęcia :)
    z miłą chęcią zaczynam obserwować :*

    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do przemyślenia, to jak najbardziej trafne. Niestety znam to ;c

    Zapraszam do mnie: http://by-lolka.blogspot.com/
    Co powiesz na wspólną obserwację ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ty jesteś ładna *__*

    www.kolorowa--szachownica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. makijaż śliczny...cudownie w nim wyglądasz :)
    a cytat jakże prawdziwy...aż skłania do refleksji:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten róż jest cudowny <3
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Make up świetny :) Ale dłużej zatrzymałam się na przemyśleniach.

    Sama od jakiegoś czasu wyrzucam ze swojego świata toksycznych znajomych, nie pozwalam im wchodzić z buciorami w moje życie, choć bardzo by tego chcieli i jest mi z tym bardzo dobrze. Rób swoje, ceń się i rozwijaj. Zazdrości wokół pełno, musisz pamiętać, że jeśli sama nie pozwolisz ludziom uczestniczyć w Twoim życiu, to nie będą mieli pola manewru aby Ci zaszkodzić lub wykorzystać..

    Swoją drogą, pieniądze to diabelska rzecz. Nic tak jak one nie jest w stanie tak szybko wszystko niszczyć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny makijaż i śliczna jesteś :) Także uważam jak moje poprzedniczka, że pineniądze to diabelska rzecz.

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie

    http://www.daariaaa.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję studentce, że ta daleko zaszła ;-*
    z rodziną wychodzi się dobrze tylko na zdjęciach. to nie twarda reguła, ale coś w tym jest :-)
    z charakteru jestem bardzo bezpośrednia i nigdy nie owijam w bawełne i nie zastanawiam się co na to ciocia, babcia itp. Mówię co myślę, robię co chcę. Bo żyję dla siebie, a nie dla rodziny. Wiadomo, że trzeba mieć do niej szacunek, ale nie trzeba robić wszystko, tylko dlatego, że tak według niektórych wypada.
    zapraszam Cię do mnie, jeżeli będziesz chciała zaobserwujemy. ;-)
    pozdr ;-)
    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję, dziękuję :)
      ojjj, tak - coś w tym powiedzeniu jest - masz rację...!
      bardzo mądre masz podejście! też zaczynam tak działać!! :)

      Usuń
  14. Cudowny makijaz!
    I sliczna buzia oczywiscie!
    <3
    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki śliczny makijaż:) wyglądasz w różu rewelacyjnie:)

    obserwujemy?:) (+facebook;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, ale ty jesteś śliczna *.* chyba się zakochałam XD
    obserwujemy?

    // Klikniesz na moim blogu w baner Sheinside? To dla mnie ważne <3
    nierealniie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny blog ;>>
    chętnie zaobserwuje ;3

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super makijaż <3
    Wpadnij do mnie ;)
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. genialny makijaż!

    pewnie, że obserwujemy, ja już ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. It's great! Congratulations
    Do you wanna follow each other? Let me know, i wait for you on my blog :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow nie masz ani 1 pryszcza ..

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny ten makijaż, tylko gratulować Ewelinie talentu :-) a co do Twoich przemyśleń to masz świętą rację, nie warto marnować czasu z ludźmi, którzy mają nas gdzieś :-)
    obserwujemy?

    pozdrawiam ciepło,

    SiokosKokosLife

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś śliczna <3 Makijaż cudowny!
    Pytałaś o obserwację. Ja uż obserwuję teraz Twoja kolej;*

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie ;)
    pytałaś o obserwację, ja już teraz twoja kolej ;)
    http://fotografia-cytrus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Super blog. Obserwuję.
    http://ally-aly-ally.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jesteś bardzo ładna! Obserwujemy? Ja już :) http://neicey10.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. ten makijaż bardzo przykuwa uwagę dlatego bardzo przypadł mi do gustu!!:)
    dziękuje za odwiedziny:)
    http://faa-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. cudowny makijaż! <3
    ja już obserwuję i liczę na rewanż ;3

    http://two-faces-onee-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. jej świetny makijaż :33

    zapraszam http://littlee-thiinggss.blogspot.com
    pytałaś czy obserwujemy ja już teraz ty :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja już obserwuję :)

    my-lucky-reality.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialny makijaż! Na pewno przyciąga dużą uwagę! ;)
    Genialny blog! ;)
    Obserwacja za obserwację? Odwdzięczam się,tylko zostaw u mnie w komentarzu link do swojego bloga.:)
    http://pati-lewa-belieber.blogspot.com/

    przy okazji zapraszam do wziecia udziału w moim konkursie ;)
    http://pati-lewa-belieber.blogspot.com/2013/10/konkurs-z-firma-modatotu.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  32. Jaki śliczny makijaż ! I w ogólne masz super bloga :) Obserwuję i pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  33. Przecudowny makijaż <3 Śliczna jesteś ! Dodaję do obserwowanych :)Pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczne paznokcie <3
    pewnie, że obserwujemy ;*

    http://madiandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Za niedługo moja siostra bierze slub, makijaż strasznie jej sie spodobał. mogłabyś dac jakies namiary na pania makijażystkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. namiary na Ewelinę w linku w poście :)

      Usuń
  36. Makijaż jest genialny, wyglądasz prześlicznie. Perfekcyjna praca. :)
    Obserwuję!
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. cudowny makijaż !:)
    bardzo mi się podoba twój blog w jaki sposób go prowadzisz !:D
    zapraszam do mnie może znajdziesz coś dla siebie .
    jak zaobserwujesz jak się odwdzięcz sie tym samym :))
    http://lifemizip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczny design, schludne notki i ładna prowadząca :) wszystko dopięte na ostatni guzik. podoba mi się ;)
    OBSERWUJĘ i liczę na to samo z twojej strony, xoxo <3
    karina-kaarina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. zgodze sie z Tobą ona ma wielki talent w makijażu :)
    ZAPRASZAM DO MNIE
    cukki-cukkii.blogspot.com
    + obserwuje i licze na to samo z Twojej strony

    OdpowiedzUsuń
  40. ojejku ale świetny makijaż *.* masz racje, babka ma talent :)
    co do Twoich przemysleń, zgadzam się w 100%! sama mam niewielu przyjaciół, ale wiem, że zawsze mogę na nich liczyc :)
    pytałaś, czy obserwujemy, ja już ;) czekam na rewanż ;*
    http://carmenlolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Super wyglądasz, śliczny makijaż :)
    Naprawdę podoba mi się tu u Ciebie, więc obserwuję ♥

    smile-is-the-most-important.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. makijaż prześliczny *.* rzeczywiście dziewczyna ma straszny talent :)
    a twoje przemyślenia są..fantastyczne, bo każde słowo napisane jest takie szczere ;d

    jasne że obserwujemy ^^ ja już
    zapraszam i pozdrawiam xD

    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Jej jaka ślicznaaaa . <3 piękny makijaż :)
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Jej jaka ślicznaaa. Piękny makijaż.
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. śliczna jesteś ! cudny makijaż ;)
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  46. Piekny makijaz i sliczna jestes! My juz obserwujemy i czekamy na ciebie ;)
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Masz racje, lepiej mieć kilku prawdziwych przyjaciół, ba! Nawet jednego, a nie kilku fałszywców którzy słodzą na każdym kroku a jak przychodiz co do czego to takie świenie i mendy, ze az brak słów -.-"
    Co do makijazu, mrau! Jest cudny i bardzo magnetyzujący i urokliwy ;)

    Zapraszam do mnie: http://iwillnotdieyoung.blogspot.com/

    Obserwuje, liczę na to samo :*

    OdpowiedzUsuń
  48. So in love with your blog,really! I've just discovered it and I've been kept by your unique and amazing style, you got one more daily reader honey, I think your style fits perfectly with mine and I find you so inspiring, if you want you can have a look to my blog too, and maybe if you like it we can also follow each other, just let me know and congrats again, you're having such a great job :)
    Laura
    Http://gowestyoungcowgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Boski makijaż- ślicznie wyglądasz !
    Będę zaglądać, co powiesz na wspólną obserwację?
    http://modowyfreestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęciom zostaję na dłużej (GFC) I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique

    OdpowiedzUsuń
  51. Prześliczny makeup! Uwielbiam róż!

    OdpowiedzUsuń
  52. Ale ślicznie ci w takim kolorku ! Inspirujące zdjęcia ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Pewnie, my już :) teraz twoja kolej :)
    A może polubimy też na facebooku? :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękny makijaż . ;)
    Obserwujemy ?

    http://pilovin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Jaka ty pięknaa *.*
    Obserwujemy? <3
    http://tellmebaby00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - zawsze staram się odwiedzać wszystkich, którzy na tym blogu pozostawili ślad.
Zachęcam do obserwowania - odwdzięczę się tym samym :)

Obraźliwe komentarze od anonimowych odwiedzających będą usuwane.