czwartek, 5 września 2013

airshow radom 2013 i sonia

Byliście na AirShow 2013? Ja oczywiście nie powstrzymam się przed dodaniem notki o tym! Tak więc... Było przecudownie - mimo, że pracowałam i tak naprawdę mało widziałam. Asama atmosfera wojskowości i praca kontrolerów na wieży, którą mogłam obserwować były MAGICZNE! Ach!
i fotki:
Jednego dnia miałam na sobie zwykłe jeansy z big star, białe trampki z terranovy, torbę z mohito, białą koszulkę z new yorkera i płaszczyk jack wolfskin.

Kolejnego zwiewną sukienkę h&m.

I kolejna suńka w potrzebie! 
"Co tu można napisać o Sonii? Z naszego ludzkiego punktu widzenia sytuacja Sonii jest tragiczna. Sonia jest około 13-letnią suczką, która została oddana przez właściciela do schroniska. Niestety starszemu psu ciężko jest poruszyć czyjeś serce. Mimo że Sońka też stoi przy kratach, przymila się dzielnie, nikt nie słyszy jej wołania: „wybierz mnie, będę grzeczna, będę Cię kochać już zawsze”. Niestety nikt nawet nie chce wyprowadzić jej na zapoznawczy spacer, więc nikt nie ma szans na bliższe poznanie jej charakteru. Niestety ostatnio na Sonię spadł dodatkowy cios, wykryto niej guzy na klatce piersiowej, które są złośliwe. Nie ma możliwości leczenia Sonii.
Pomyślisz nie chcę chorego psa, nie dam rady, nie chcę przeżywać śmierci pupila.
Zastanów się co Ty byś czuł na jej miejscu? Czy nie chciałbyś zaznać jeszcze trochę szczęścia i miłości? Czy chciałbyś aby ktoś Cię wspierał?
To jest właśnie to co można zrobić dla Sonii. Dać jej dom, miłość, własnego człowieka. Tak niewiele, a jednak bardzo dużo. Chociaż na ten czas, który jej pozostał.
Na razie Sonia nie cierpi, nie odczuwa bólu. Jest zwyczajnym psim pieszczochem, łakomczuchem, rozrabiakiem. Uwielbia spacery. Lubi przywitać się z inny mi psami i suczkami, nie wykazując przy tym agresji. Jest pełna życia. Grzecznie trzyma czystość w domu. Bez problemu zostaje sama. Jest bardzo łagodna i kontaktowa. Pies ideał.
Teraz szukamy idealnego domu i człowieka z dużym serduchem. Kogoś kto podaruje Sonii ten czas, który jej pozostał. Kto nie pozwoli jej umierać samotnie w betonowym zimnym boksie w schronisku. Za okazaną dobroć Sonia podaruje nowemu opiekunowi wiele radości i miłości.
Sonia obecnie przebywa w domu tymczasowym, gdyż nie mogliśmy pozwolić by marniała w zbiorczych boksach schroniskowych, niezauważona przez nikogo, niekochana. Jednak może zostać w tym domu tylko do połowy października. A co później? Nie pozwólmy jej wrócić do schroniska.
Niech już zawsze będzie szczęśliwa i kochana! Jeżeli masz wątpliwości i pytania – zadzwoń"

Kontakt: 
Marzena, dzmarzena@wp.pl, 
Tel. 663-937-454

Więcej informacji na wątku Sonii: http://www.dogomania.pl/forum/threads/245500-Sonia-potrzebny-DT-DS-na-tą-resztkę-życia-która-jej-została/

17 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, i przepiękna Sonia! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę, że byłaś na tym show :)
    Chętnie bym się wybrała!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna sukienka w grochy! fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia :D
    a ten piesek aż chce sie go przytulić!

    zapraszam http://the-crazy-muffin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. oejjejejeku nie bylam na czymś takim ;)
    piękne fotki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, również obserwuję ;) http://holdwind-stuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. to musiało być świetne widowisko!

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdjęcia , sukienka w grochy urocza :)
    ale zdjęcie jak kucasz w tej czarnej bluzie najpiekniejsze! :)

    miło ja tez obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. trochę się zainteresowałam AirShow po przeczytaniu twojego wpisu, poczytałam, pooglądałam filmiki i zdecydowałam, że na nastepnym nie może mnie zabraknąć!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post :)
    Obserwujemy? Jak zaobserwujesz napisz komentarz, a się odwdzięczę :>
    mylifeasania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super masz włosy, miło sie na Ciebie patrzy:)bardzo fajny blog... obserwuję , jeśli chcesz również mnie zaobserwuj..:) bardzo proszę o tylko jeden klik u mnie na blogu w link sheinside...będę wdzięczna:)
    pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestes najśliczniejsza na ziemi. Ozenisz sie ze mna ?
    https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1.0-9/1932353_10202880664650239_2119453688173405525_n.jpg <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - zawsze staram się odwiedzać wszystkich, którzy na tym blogu pozostawili ślad.
Zachęcam do obserwowania - odwdzięczę się tym samym :)

Obraźliwe komentarze od anonimowych odwiedzających będą usuwane.