środa, 21 sierpnia 2013

pokazuję brzuch!

Hey u!
W pokoju mam 2 zegary, na komórze wyświetlane 2 czasy, kładę się spać bardzo późno i wstaję koło południa. Moje życie jest teraz rozdarte na 2 strefy czasowe. Mam swoje talizmany i z dumą je każdemu pokazuję. Czekam. Coś mi tu śmierdzi, że będę świata obywatelem...

W tym tygodniu AIR SHOW w Radomiu! BĘDĘ, BĘDĘ! I już nie mogę się doczekać! Takiego wydarzenia nie można przegapić!

Zainspirowana rosnącą popularnością króciutkich topów i szortów z wysokim stanem + korzystając z niedawnych upałów, zrobiłam to, co widać niżej. Buty dodają charakteru całości. Lubię je jak nie wiem!
No i troszkę neonków, bo po wakacjach dobrze na mnie wyglądają (ze względu na opaleniznę).
POKAZUJCIE WYĆWICZONE BRZUCHY!


 Obiboki nic nie robiące na tarasie - ja i mały brat. 
szorty: sh + diy (tu: http://splitmyself.blogspot.com/2012/07/nowe-szorty.html), 10zł
top: h&m, 60zł
pasek: outlet, stradivarius, 15zł
buty: h&m, 60zł
bransoletka: new yorker, 10zł
kolczyki: h&m, 5zł
RAZEM: 160zł

Korzystajcie z ostatnich chwil wakacji! Ja swoje mam już za sobą i było cudnie cudownie!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


24 komentarze:

  1. Świetnaa stylizacjaa :] ale masz figure *_* chcę taką <33
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznA *.*
    fajny blog, ciekawie sie czyta ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. hej! ;3 postanowiłam wrócić po długiej nieobecności i serdecznie zapraszam na nowy wpis!
    http://carrotsx3.blogspot.com/ pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie spędzilas wakacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow super brzuch! Tez zabieram się za ćwiczenia.
    Bdw. Dzięki za odwiedziny i komentarz.
    http://joannok.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. love your style :)
    Like your blog! Would you like to follow each other? :)
    XO MP.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny blog ten brat nie taki mały zapraszam do mnie http://przyjaciele-i-ja-pr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super szorty :) Zazdroszczę wakacji *.*

    obserwuję i liczę na to samo
    manuelaa-nela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjnie! i świetny mistrz 2 planu;D

    Pozdrawiam;)
    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Figura *.*
    Zapraszam do Siebie na nowego posta, jeżeli blog Ci się spodoba-zaobserwuj, dla Ciebie to chwilka a dla mnie uśmiech na twarzy i chęć do dalszego prowadzenia bloga :)
    +obserwuję :)
    http://anotherworldx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie wyglądasz:) wszytsko świetnie do siebie pasuje:) lubie taki styl:*) pozdrawiam:*)

    może obserwujemy??:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super miejsce, jak z pocztówki!

    OdpowiedzUsuń
  13. masz super figure, napewno dużo ćwiczysz!! moze wrzuc jakiegos posta z ćwiczeniami jakie robisz albo moze masz jakas diete? PODZIEL SIE!! Zapraszam do mnie! Oczywiscie obserwuje!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - zawsze staram się odwiedzać wszystkich, którzy na tym blogu pozostawili ślad.
Zachęcam do obserwowania - odwdzięczę się tym samym :)

Obraźliwe komentarze od anonimowych odwiedzających będą usuwane.