niedziela, 14 kwietnia 2013

kaloszki i viva w drodze







Mam nadzieję, że to ostatnia notka z zimowym akcentem.
Słuchajcie, jutro, tj. w poniedziałek ok. 17:15, gdy włączycie Vivę, zobaczycie... MNIE! :) Zachęcam, zachęcam!







Taka wkurzona jestem, gdy ktoś próbuje mi wmówić, że szukanie bezdomnym psiakom domów nie ma sensu, albo, że wegetarianizm to głupota.
Wszystkim tym, którym to nie pasuje proponuję przeczytać końcówkę notki - bowiem Forest (niewidomy owczarek niemiecki z poprzedniego wpisu) znalazł dom! I co? Są efekty? Właśnie po to to robię!



 
 

kurtka - outlet (H&M) - 60zł,
spodnie - new yorker - 80zł,
 czapa - taty,
łańcuszek - mamy,
pasek - sh - 10zl,
koszula - sh + krawcowa - 35zł,
kaloszki - u&me - likwidacja sklepu - zamiast 140zł, było... 37zł! BOMBA!
RAZZZZEM: 222 zł

Dzięki dziesiątkom ogłoszeń jeden z niewidomych owczarków ZNALAZŁ DOM! Kolejny dowód na to, że warto, naprawdę WARTO DZIAŁAĆ (patrz: pierwsze zdjęcie w tej notce + jego opis - mam nadzieję, że to wystarczający kop w tyłek dla wszystkich, którzy krytykują szukanie domów bezdomnym zwierzętom!)! Co z tego, że robienie ogłoszeń zajęło mi pewnie z kilka godzin - najważniejsze, że poskutkowało! To trochę takie... ee... uratowanie komuś życia, nie?
Także teraz priorytetem w szukaniu domu jest Gandalf! Jego zdjęcie i opis znajdziecie w zakładce "SZUKAJĄ DOMÓW", gdzie dziś dodaję kolejnego psiaka - Mrówcia:



Dziadeczek Mrówek to przemiły, wesoły staruszek. Zgadza się z suczkamii, jest przyjazny. Ma ponad 12 lat, jest średniej wielkości pieskiem. Przebywa w schronisku u Pani Wandy w Przyborówku.

Prosimy o dobry dom dla Mrówka, żeby nie musiał kolejnych lat życia spędzić w schronisku.
Może uda nam się to zmienić i sprawić ,że jego starość będzie spokojna, szczęśliwa i bezpieczna!!!
Jego szanse na dom bez naszej pomocy są bardzo małe, w schronisku jest jednym z wielu...
Dzięki nam wszystko jest możliwe, Mrówka pozna mnóstwo osób, wśród których może się znaleźć ta jedna jedyna osoba, która odmieni jego smutne życie !!!!!
Pomóżmy mu :) 

Kontakt w sprawie adopcji:
Karolina 697967977
Pani Wanda 501770118
karolina.slowek@gmail.com

WYDARZENIE: https://www.facebook.com/events/428515847222036/




POLUB MNIE NA FACEBOOK'u:  klik

61 komentarzy:

  1. Kurtka i kalosze prześwietne, a za jaką cenę! *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś cudownym człowiekiem, skoro porusza Cię los zwierząt i jesteś w stanie poświęcić masę własnego czasu żeby im pomóc :) Nie przejmuj się komentarzami ludzi, którzy uważają że taka działalność jest bez sensu - pewnie sami rzadko robią dla innych cokolwiek bezinteresownie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3! dziękiiii, dobrze takie coś przeczytać :))

      Usuń
  3. Świetnie, bardzo popieram to co robisz, również jestem wegetarianką i obchodzi mnie los zwierząt, dlatego rozumiem twoją frustrację :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczegotakie leginsy nie na twoja figure?:p
    Masz zgrabną sylwetke;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie <3

    zapraszam do konkursu:
    http://madame-chocolate.blogspot.com/2013/04/konkurs-z-dash44.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kurtka! Lity kupiłam za jakieś 110 zł z wysyłką. Rozmiar jest ok a nawet jeśli są trochę luźne czy duże to wystarczy mocnej ścisnąć sznurówki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice pics!!!!
    Thanks for the comment!! We don't see you in the followers list! :(
    Kisses
    Francy&Stef
    Chic With The Least
    Also on Facebook and on Bloglovin’

    OdpowiedzUsuń
  8. You're beautiful! Great photos! We are following you on gfc, wanna follow each other on facebook and bloglovin? Let us know! We always follow back Kisses! ♥

    http://stylebythree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny zestaw :)plaszczyk jest extra

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteś śliczną dziewczyną :) płaszczyk świetny. I jak najbardziej popieram to co robisz :)

    obserwuję!
    http://womanlinesska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądałam Vivę i zastanawiałam się skąd ja Cię kojarzę, a tu surprise! Trzymam kciuki! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na post z nowościami.
    Intent Blue :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, a ja bym się nie poznała na tym nagraniu :) hehhehe

      Usuń
  12. Witaj, śliczna stylizacja, zapraszamy do publikowania swoich zdjęć także w Domodi.pl, to bardzo proste, kilkadziesiąt blogerek już korzysta z tej opcji zwiększania zasięgu swojego bloga, zobacz: http://domodi.pl/stylizacje?Sort=Popularity
    Zapraszam, w razie pytań, pisz do mnie na domodi(at)domodi.pl!
    Monika z Domodi

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna kurtka! pozdr i zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  14. wegetarianizm czy pomaganie zwierzętom nie jest głupotą, jeśli ktoś tak twierdzi, to jest idiotą

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi! Would you like to follow each other, I'm following you on GFC, I hope you follow me back! You can like my FB page as well :)

    http://embui-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja kiedyś chciałam zostać wegeterianką.; D Ale nie zostałam.: )
    Obserwujemy ! : * Ja już , teraz ty ! : )

    OdpowiedzUsuń
  17. Bo widzę, że naprawdę pomagasz zwierzętom i masz wielkie serduszko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. masz przecudowne włosy! :)

    dobrze, że pomagasz zwierzętom! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zdecydowanie chcę te kalosze za taką cenę!!

    OdpowiedzUsuń
  20. To drugie zdjecie wymiata <3
    Obserwuje i zapraszam do siebie <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka Ty jesteś śliczna! :)) <33

    OdpowiedzUsuń
  22. + za pomoc jaką wkładasz w pomoc dla zwierząt ;)
    wyglądasz świetnie , zazdroszczę włosów ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny blog :) podoba mi sie twoje zestaw

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam Twoje włoski no i wyglądasz świetnie :).
    pozdrawiam, BERRIES

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia. Zapraszam również do mnie http://sweetlifestory123.blogspot.com/
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurtkę to bym ci "zabrała" koniecznie szukałam w takim kolorze jak ty masz, ale musiałam zadowolić się czarna.
    ***
    Wiesz naprawdę nie przejmuj się, że nie warto szukać zwierzakom domów itp. jak niektórzy mówią. OK wiadomo nie zbawisz od razu i pewnie nigdy całego świata ale nawet jeżeli znajdzie się dom dla jednego to zawsze myśl, że już jeden psiak więcej będzie miał szczęśliwy dom i jesteś o kolejny krok do przodu bo liczy się każda pomoc nie ważne ilu zwierzakom pomożesz ;)
    Ja mam "syndrom" znajdowania od czasu do czasu psów po sylwestrze jak wracam z imprez. Oddaje je do schroniska z inf. że psiak tam przebywa i jak na razie się udaje bo zawsze tego samego dnia zjawiają się właściciele którzy spędzili poprzednią sylwestrową noc na szukaniu swojej pociechy. Niestety nie mogę ich trzymać w domu i czekać na "rodziców" zguby, gdyż mój własny pies ma lekko zadziorny charakterek i wytrzymuje tylko sytuacje gdy przygarniam zgubę na jedną noc/dzień. ;)

    także powodzenia ! ;)
    zapraszam też do siebie
    http://mlle-callays.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz super ;)

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. super kalosze, uwielbiam ten typ obuwia i fajna idea bloga! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej! Swietny look! Blog jest ogolnie super!
    Gratuluje sukcesu! Kazdy zwierzak powinien miec fajny dom, tak sie ciesze ze sa takie osoby jak Ty, ktore pomagaja!!! <3
    Moze obserwujemy?
    Daj znac, bedzie mi bardzo milo!
    Pozdrawiam!

    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  30. Great outfit!! Followed you on facebook with our personal account ;)

    Follow us back on our Facebook

    OdpowiedzUsuń
  31. super, że pomagasz zwierzętom! Nie warto słuchać takich ludzi, rób swoje i pokazuj im, że robisz to dobrze! piękne wlosy masz:) pozdrawiam, obserwujemy? ja już :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Słodki piesiak, ale niestety mam już zaborczego, broniącego terytorium, nienajmłodszego kota :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Odpowiedzi
    1. a, taki tam konkurs na nową twarz Vivy :)

      Usuń
  34. Super zdjęcia, wyglądasz cudnie, niestety nie mogłam obejrzeć tego programu... Czy można zobaczyć to nagranie gdzieś w internecie?

    OdpowiedzUsuń
  35. Mi się zawsze chce płakać gdy widzę na internecie zdjęcia jakiegoś psiaki który gdzieś leży bez nikogo... : (
    Jak tak można robić... Pies też ma uczucia
    Pogratulować jak na Vivie byłaś ; )
    Obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ; ))
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  36. wyglądasz świetnie, mega podoba mi się twoja parka :)

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ooo dobrze że są na świecie tacy ludzie jak ty i szukają domku dla zwierząt! Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cieszę się, że są tacy ludzie jak ty ! :)

    Pozdrawiam,
    http://so-maraaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. sa jeszcze może takie promocje na kalosze, lub na cos innego? gdzie ten sklep znalazłaś... Ty to masz szczescie...zazdroszcze :D
    pozdrawiam, świetny outlift :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kaloszki kupiłam w HUMANICU. Chyba zmieniali cały asortyment, czy jakiś remont mieli robić i na wszystko było -70% :))

      Usuń
  40. Ludzie sami nic nie robią,ale innych to potrafią krytykować:/Popieram Ciebie w 100% i cieszę się,że są takie osoby `z sercem` jak Ty:)

    pozdrawiam;*
    http://velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowne włoski.

    Zapraszam na konkurs
    http://letmelook.blogspot.com/2013/05/wygraj-koszulke-celine-paris.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Masz bosie włosy!!! napisz o nich koniecznie troche wiecej. Jak dbasz? wygladaja jak z jakiegos filmu! Musisz miec super fryzjera!

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajnie ze dorzucasz zwierzaki zawsze! Musze to wprowadzic tez na swojego bloga. a gdzie je znajdujesz?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - zawsze staram się odwiedzać wszystkich, którzy na tym blogu pozostawili ślad.
Zachęcam do obserwowania - odwdzięczę się tym samym :)

Obraźliwe komentarze od anonimowych odwiedzających będą usuwane.