środa, 26 września 2012

"Widzę jak prze­rażająca jest nor­malność."


Jest jesień! Oczywiście nie mogę się z tym pogodzić, więc gdy tylko zaświeci słońce, ubieram letnie ubrania i udaję, że mi ciepło.
Dziś mam zdjęcia zupełnie codziennej, banalnie ubranej mnie - tak więc nic specjalnego.

bluza: sh
szorty: sh + diy
buty: roxy
pasek: reporter

Kupiłam ostatnio super spodnie w H&M! 
 - jeszcze z metką :)

i lakier do paznokci też w H&M!

ten lakier jest super, gdyż sprawia, że paznokcie (pomalowane kilka razy!) wyglądają tak:
http://beautyeditor.ca


 można go użyć też do stworzenia jakiś dzieł sztuki na paznokciach:


https://forums.soompi.com



11 komentarzy:

  1. Nice photos and really cool outfit, you look great, I like your shorts, what a great shape and that blouse is so nice, the perfect touch to the outfit also you are really beautiful! Your blog is lovely by the way and I am a new follower! Hope you will like my blog and follow back!

    Pop Culture&Fashion Magic

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny zestaw ,szorty masz świetne;)
    a co do spodni z h&m to są cudne ,też je chciała zakupić ,ale niestety nie było mojego rozmiaru ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. lovely top!so cool.love the print.
    Join my ZARA BAG GIVEAWAY!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. really cool top!love the print.
    Join my ZARA BAG GIVEAWAY!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. bluzę masz rewelacyjną! w połączeniu z szortami prezentuje się jeszcze lepiej :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe, cudowna bluza, jeszcze takiej nie widziałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się to, że ubierasz się tak zwyczajnie, a tworzysz coś bardzo fajnego :)


    Zapraszam do mnie: http://elegantintimacy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ta bluza z sh jest genialna!!<# kiedyś spróbuję takiego połączenia xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - zawsze staram się odwiedzać wszystkich, którzy na tym blogu pozostawili ślad.
Zachęcam do obserwowania - odwdzięczę się tym samym :)

Obraźliwe komentarze od anonimowych odwiedzających będą usuwane.