poniedziałek, 20 sierpnia 2012

złote gody!

Moi dziadkowie obchodzą w tym roku 50. rocznicę ślubu. Z tej okazji zostali odznaczeni Medalem za Długoletnie Pożycie Małżeńskie przez Prezydenta RP, który został im i kilkudziesięciu innym parom uroczyście wręczony na przyjęciu zorganizowanym przez gminę :)
Robiłam zdjęcia na tej uroczystości. Było bardzo bardzo gorąco, więc postawiłam na elegancką spódniczkę, reszta stylizacji dobrałam specjalnie do niej :)

Kilka zdjęć z tej uroczystości:





I ubranie:

spódnica: stradivarius, 30zł
top, okulary: h&m, 30zł, 20zł
pasek: domowe znalezisko
buty: deichmann 70zł
RAZEM: ok. 150 zł + biżuteria


Biżuteria:
Postawiłam na srebrny (pasował do kropeczek na butach) komplet, którego główny motyw przypomina pierścionek zaręczynowy Kate Middleton. 

Znalazłam kilka innych stylizacji z tą spódniczką w różnych opcjach kolorystycznych. Sama na bank pokażę Wam jeszcze niejedną, bo spódnicą jestem zachwycona :)




moja ulubiona stylizacja z tych tutaj (spódniczka w takim kolorze była dostępna w Zarze):




i jak, która najlepsza?


29 komentarzy:

  1. ale łaaadna jesteś ;) i do tego świetna figura :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko pogratulować tak długiego stażu! ;) Jesteś bardzo, a to bardzo ładna, na prawdę ;)
    Sama robiłam, sama ;) Miałam taki zamiar, właśnie przy malowaniu specjalnie robiłam fotki, więc następny post będzie z instrukcją, wbrew pozorą są bardzo łatwe w wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i jak się nie zakochać... nawet jeśli jest się gejem.
    :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie! moja ulubiona blogerka :)
    jak tu się nie zakochać

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna spódnica :)
    www.sheilllaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie spódnicę w paski. Sama mam taką pomarańczową ;) Twój zestaw bardzo mi się podoba. :)
    ps. Gratulacje dla dziadków

    OdpowiedzUsuń
  7. a mi z tych wsyztskich najbardziej podoba sie Twoja stylizacja :D powaznie ! slicznie wygladasz;)) i rpzekaz gratulacje dziadkom! ;)) to takie cudowne! jak ja bym chciala koiedys tyle przezyc ze sowim mezczyzna woooow

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkiego najlepszego :) a Ty ślicznie wyglądałaś

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla Dziadków! sama chciałabym kiedyś dożyć takiej rocznicy ze swoim miśkiem:)Stylizacja mi się podoba, nie jest pstrokata, ma swój charakter i zarazem jest elegancka:)Dzięki za gratulacje z okazji obrony, buziaki:* Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo kształtnie wygladasz w tej spódnicy, na prawde idealna dla Twojej sylwetki ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietną masz figurę, idealnie do niej dobrała stylizację.
    Wyglądasz pieknie!

    Gratulacje dla Dziadków.

    Cleo-inspire

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wyglądasz! gratulacje dla dziadków! <3 moi też taki medal dostali parę lat temu <3
    pozdrawiam,
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz ślicznie! Kobieco, elegancko a zarazem seksownie. Gratulacje dla dziadków :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dużo szczęścia dla dziadków : *

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie wyglądałaś! idealnie ta spódnica pasuje do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ to szczęście tyle lat wspólnie przeżyć :)
    Mnie też się podoba ta różowa wersja spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego dla Twoich dziadków

    OdpowiedzUsuń
  18. dla dziadkow gratulacje. a tobie figury to tylko pozazdroscic mozna.. łał!


    http://sophisticatedlady-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. spódnica jest mega cudowna! pięknie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Instrukcja z paznokciami w kropki już jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny zestaw! Bardzo Ci pasuje ta spódnica, masz świetną figurę!
    :) Super zdjęcia i pozdrowienia dla dziadków! :)
    Zaprawszam do siebie! Do polubiania, komentowania i śledzenia! Odwdzięczam się!

    Pozdrawiam!

    pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna spódniczka :) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna jesteś! Zazdroszczę pięknych włosów :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://whoneedschanel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyglądasz, ciekawie łączysz ubrania, jestem zakochana w tym pierścionku od dawna:D\
    M.

    Zapraszamy także do nas - dopiero zaczynamy :)
    Small wallet & Large wardrobe
    http://swandlw.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/pages/Small-wallet-Large-wardrobe/181579011978562

    OdpowiedzUsuń
  25. takkkk skromnosci brakuje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - zawsze staram się odwiedzać wszystkich, którzy na tym blogu pozostawili ślad.
Zachęcam do obserwowania - odwdzięczę się tym samym :)

Obraźliwe komentarze od anonimowych odwiedzających będą usuwane.