sobota, 18 sierpnia 2012

bialo-czerwona

hej.
jestem obecnie wciąż poza domem, dlatego teraz taki średni wpis... :(
po 1. - nie mam czasu, gdyż mam mnóstwo rzeczy na głowie.
po 2. - uczę się do kampanii wrześniowej :(
po 3. - szukam domu psiaczynom bezdomnym oraz dbam o własne ;)


o, btw, ostatnio znalazłam domek temu urwisowi:
 
Nawet nie zdajecie sobie sprawy jaką radość daje pomoc bezbronnemu stworzeniu! :) uuhuu!

~~~


//Tym razem postawiłam na spódnicę w naszych narodowych barwach ;)

A teraz zdjęcia ubranka:
top: mango, ok. 25 zł
spódnica: stradivarius, 20zł
buty: mamci
kopertówka: sh, 10zł
pasek: domowe znalezisko
spinka - kwiat, okular: h&m, 10zł+20zł
RAZEM: ok. 85zł + BUTY

3 komentarze:

  1. śliczna spódniczka ;)
    fajnie,że pomagasz tym zwierzętom ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. sooo cute! And cute skirt! Come by soon <3

    OdpowiedzUsuń
  3. wakacyjne outfity są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - zawsze staram się odwiedzać wszystkich, którzy na tym blogu pozostawili ślad.
Zachęcam do obserwowania - odwdzięczę się tym samym :)

Obraźliwe komentarze od anonimowych odwiedzających będą usuwane.