niedziela, 26 sierpnia 2012

pink


Cześć!
Korzystacie z ostatnich chwil wakacji? Mnie jest ciężko, bo tzw. kampania wrześniowa za pasem :((
W każdym razie, tak czy siak, chcę obwieścić, że mieszkam już w nowym domu!!
Porobię tu kilka zdjęć i kiedyś wrzucę - bo jestem tak szczęśliwa, że budowa dobiega końca, że chciałabym się chwalić nawet drzwiami, schodami, deskami podłogowymi i wyposażeniem łazienek!!

Dziś chciałabym Wam pokazać, że można fajnie wyglądać nawet w męskich ciuchach (ja pożyczam je od taty i brata notorycznie!) i jeszcze nieraz zobaczycie tu stylizacje z ubraniami dla facetów w roli głównej. Ale tym razem mam na sobie koszulkę, którą celowo kupiłam, będąc w pełni świadomą, że jest męska :) Dodatkowo postawiłam na większy rozmiar, bo po prostu lubię!
Żeby nie wyjść na chłopczycę, przełamałam strój koturnami, obcisłymi spodniami, uroczym paskiem oraz pierścionkiem.





                        
 
koszulka: lacoste, ok. 100zł
spodnie, pierścionek: new yorker, 80zł + 8zł
kolczyki, buty: h&m, 10zł + 60zł
RAZEM: 258zł
(przyszalałam z polówką :| )

53 komentarze:

  1. koszulka swietna :) tez lubie meskie koszule :)

    obserwuje i zapraszam do siebie

    kawkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba! :)). Nie wiem, czy ktoś o tak idealnej budowie ciałka i ślicznej buźce mógłby wyglądać jak chłopczyca :).

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny zestaw, buty sa swietne, a koszulka ma cudowny kolor! ;)
    obserwujemy? ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. twoj blog faktycznie jest ekstra , jak pisalas w pierwszym poscie ;)

    ps przypominasz nam Marine Łuczenko na przemian z Emily z Pretty Little liars :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki!
      //bardzo dużo osób mi mówi, że jestem podobna do Mariny Ł.! :)

      Usuń
    2. też tak myślałam za pierwszym razem ^^

      Usuń
  5. thats a cute hippie look,love that belt.Thanks so much for ur comment on my blog ! If u want we can follow each other on gfc n bloglovin. Let me know.
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  6. YOU ARE GORGEOUS!!!! I really like the trousers with these heels and the cute belt!! AH! so adorable ^_^

    Also, I am your NEWEST follower GFC! I hope you can visit my bloggie, let me know what you think of it, and follow me back now too. I have Lookbook, Bloglovin', twitter, and Facebook too- let me know if you wanna follow each other there too! HUGS from USA!

    God bless always,
    christine
    www.beyoutifulhope.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. so cute! followed you in gfc, hope you can follow back! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana! Giveaway ze sklepem Romantica na moim blogu - do wygrania piękne bransoletki, zapraszam do wzięcia udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ulala widzę koszulkę lacoste, tez je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. teraz ja pokazałam męskie ciuchy ;) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. love this top and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja osobiście korzystam ile się da! :D
    śliczne zdjęcia!
    Obserwujemy? ;)
    zapraszam do mnie!
    pozdrawiamm

    OdpowiedzUsuń
  13. super wygladasz ! pewnie ze obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale masz sliczne włosy, uroczo wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuje bardzo ! ;)
    Śliczna jesteś !
    Zapraszam do mnie częściej + obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  16. koszulka w tym polaczeniu wyglada swietnie! no i... powodzenia w kampanii wrzesniowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna jestes ;)

    Świetny zestaw ;)

    oczywiście obserwuję ;)

    licze na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja już obserwuję, teraz Twoja kolej! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ładna dziewczyna!:) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  20. pasują do Ciebie takie kolorki:)

    świetne butki!;*

    obserwuję także.

    OdpowiedzUsuń
  21. wyglądasz super, mam takie same buciory! :)
    jasne, że obserwujemy <3 buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Też lubię podkradać męskie rzeczy, a zwłaszcza ciepłe bluzy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hey,
    Lovely outfit and thanks for your lovely comment on my blog :D
    Of course I like it to follow eachother!
    I follow you right now, please make sure you follow back, thanks <3
    Love,
    Anne

    www.movieanne.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny pasek <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  25. yes of course! I follow you now! It´s your turn dear
    Kisses!
    http://algomasquemaquillaje.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  26. this outfit looks great !!! your blog is really good!!! maybe we follow each other??? let me know :) greetings www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  27. pewnie ze mozemy obserwowac ! ;]
    fajne zestawy-oddaj włosy ;0!

    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super zestawienie, bardzo mi się podobasz a tak subtelnej wersji kolorystycznej :)

    Pozdrawiam goraco
    Cleo-inspire

    OdpowiedzUsuń
  29. fajny sportowy zestaw :) świetne połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  30. ale śliczna jestes!:) I do twarzy Ci w tym kolorku.
    +obserwuje
    http://marcelinab.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia i fajna bluzeczka ! :)

    pozdrawiam serdecznie

    hypnotizingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. ale fantastyczne połączenie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super wyglądasz! Buty cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. wyglądasz świetnie w tej stylizacji:)
    śliczna jesteś i masz fajnego bloga ,obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Słodka ta koszulka, wyglądasz świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetnie wygladasz, a dzisiaj noszenie meskich ciuchów przez dziewczyny jest zupełnie OK, a Ty supe to wszystko połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo podoba mi się zestawienie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Prześlicznie wygląda ten róż z szarościami. <3

    Dziękuję za komentarz u mnie! Obserwuję i zapraszam do obserwowania mnie :3
    http://themintmind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Love the outfit; espescially the shoes. Thanks for the invitation to follow each other on my blog; I am now following you :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajny pinkowy zestawik na luzie:)

    Pozdrawiam serdecznie
    Cleo-inspire

    OdpowiedzUsuń
  41. Uroczy zestaw, bardzo dziewczęcy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale świetnie! Sportowo i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - zawsze staram się odwiedzać wszystkich, którzy na tym blogu pozostawili ślad.
Zachęcam do obserwowania - odwdzięczę się tym samym :)

Obraźliwe komentarze od anonimowych odwiedzających będą usuwane.