czwartek, 19 lipca 2012

spacer

Cześć! Czytam ostatnio bardzo dużo, więc myślę, że niebawem napiszę coś o jakiejś książce! :)
Póki co - wciąż ciuchy.
Dziś przedstawiam ubranko idealne np. na spacer :) wygodne i niezobowiązujące, takie bardzo bardzo zwykłe :)

//Yoyoyo!
Recently, I read a lot, so I will write sth about a book soon. :)

Until then - still clothes.
Today - a perfect outfit f.e. for a walk :) comfortable and casual, very very simple.
Hope you'll like it!



leggins: bershka, ok. 30zł
shoes: new yorker, 60zł
belt i shirt: sh, ok. 10zł
top: h&m, 20zł
RAZEM: 120zł

13 komentarzy:

  1. Moja babcia z Wejherowa:)
    nie , to był taki zwykły sklepik za "5zł"
    Powiem Ci przejdź się jeśli są u Ciebie takie w mieście, bo naprawdę tam można na nie trafić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tu się nie zakochać... w stroju oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że nawet w worku na śmieci wyglądałabyś cudownie ;p
    Outfit fajny, na luzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzą mi się takie długie włosy jak Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nowa notka u mnie z nowym outfitem zapraszam kochana ! ;)
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny blog. wpadnij do mnie, jeśli spodoba ci się mój blog, miłoby było gdybyś mnie dodała do obserwatorów:) bardzo ważna jest dla mnie opinia innych
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. niesamowite włosy <3
    i świetna koszula. :)


    http://sufferignorance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe buty! masz takie piękne włosy! :)

    pozdrawiam i dzięki za odwiedziny u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty to dopiero jesteś piekna i masz takie zajebiste włosy omnomnom! :D
    i piękne buty i ladna ta koszulo-sweterek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - zawsze staram się odwiedzać wszystkich, którzy na tym blogu pozostawili ślad.
Zachęcam do obserwowania - odwdzięczę się tym samym :)

Obraźliwe komentarze od anonimowych odwiedzających będą usuwane.