środa, 11 lipca 2012

piękna sukienka na studniówkę, wesele, imprezę itp.

Cześć!
Ten post ma Was uświadomić, że w zwykłych sieciówkach można znaleźć prawdziwe perełki w przystępnej cenie!
Jakimś cudem udało mi się około półtora roku temu kupić boską sukienkę w H&M. Kupiłam ją z myślą o studniówce, ale spisała się też na ślubie cioci.

Sukienka pochodzi z kolekcji by Night, która sprzedała się szybko niczym świeże bułeczki! Kosztowała około 200 - 300zł (niestety dokładnie nie pamiętam), w każdym razie nie była droga!
(źródło: 
http://mamasarollingstone.com)

 

To kilka fotek z moich występów :) SUKIENKA ROBI NA KAŻDYM OGROMNE WRAŻENIE!


(Oczywiście czerwona torebka na jednym ze zdj. znalazła się w mej dłoni przypadkowo! :) Miałam do tego ubrania czarną, zwykłą, niewielką kopertówkę, bo sukienka sama w sobie jest bardzo ozdobna i właściwie nie potrzeba żadnych dodatków - nawet biżuterii.)
butki: Deichmann
torebka: allegro.pl
spinki: H&M

Znalazłam jednak w Internecie zdjęcie dziewczyny, która postawiła na złote dodatki. W sumie ciężko ocenić ostateczny efekt, bo stoi tyłem i tylko 1 zdjęcie... Ale mimo wszystko ja bym obstawała przy swoim, czyli przy tym, że najlepszym dopełnieniem tej sukienki są bardzo bardzo proste torebka i buty. 

Widać nie tylko my - zwykłe śmiertelniczki oszalałyśmy na jej punkcie, bo:
1) W sukience pojawiła się Magda Mołek na Gali Zamknięcia Festiwalu Plus Camerimage w 2010r. (żródło: http://www.mmbydgoszcz.pl)

2) W teledysku Matt'a Pokory do piosenki "Oblivion" występują tancerki ubrane właśnie w  tę sukienkę oraz w gorsety z kolekcji by Night.
Matt Pokora - Oblivion [klik]

 

3) Ponadto w teledysku do piosenki "Dziunia", jedna z pań ukazuje swe wdzięki będąc ubrana również tę sukienkę, tyle że TYŁ DO PRZODU (można i tak :)).
(źródło: 
http://muzyka.interia.pl)
PeWeX - Dziunia [klik]

Niestety, tym które zaspały i w czasie królowania kolekcji by Night w H&M nie pojawiły się w sklepie, pozostaje tylko błagać krawcowe o takie arcydzieło, ale uszycie takiej sukienki będzie chyba bardzo trudne, bo ozdoby są charakterystyczne - odstające i te plecy... Chyba, że któraś z Was znajdzie prawdziwą mistrzynię!! :)

No i jak? Co sądzicie? Piękna, nie?
A może któraś z Was jednak zdecyduje się na uszycie takiej?

24 komentarze:

  1. Genialna ta sukienka!
    Dodaję do obserwowanych ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. gorset jest boski! ;D
    chociaż na weselę lub studniówkę sukienki bym nie ubrała, ale na jakąś imprezę owszem ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta sukienka, ale właśnie miałabym problem z dodatkami.
    Zawsze podkreślam je cieniem, bo inaczej byłoby tragicznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna jest.


    Zapraszam Cię do KONKURSU, w którym nagrodą jest zaprojektowana bluzka przez samą mnie.
    http://www.zapalov.blogspot.com/2012/07/konkurs-trwa-do-konca-lipca-tj.html

    OdpowiedzUsuń
  5. No rzeczywiście piękna ta sukienka!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niewątpliwie robi wrażenie :) A jak z jej czyszczeniem , pranie ręczne czy oddajesz do czyszczenia ? Czy te koraliki nie wypadają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oddaję do pralni. chociaż raz po prostu płukałam ją w płynie do tkanin na lewą stronę i zostawiłam do wyschnięcia - też ujdzie :)

      Usuń
  7. faktycznie fantastyczna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ona jest genialna! już ją gdzieś widziałam i też się zachwycałam

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest świetna :) Jeszcze te odkryte plecy, cudo :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję :) sukienka powala ! jest rewelacyjna <3

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo oryginalna! czerń to nie moje klimaty, ale chyba bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam pytanie jaki rozmiar masz na sobie tej sukienki? Zamówiłam sobie taką na Allegro ale było tylko 36 i zastanawiam się czy nie będzie za duże.

    OdpowiedzUsuń
  13. JA MAM TAKĄ NA SPRZEDAŻ :) moj nick na szafa.pl chocolate_lover

    OdpowiedzUsuń
  14. kupie taką pilnie!!!!!! rozmiar XS lub S za rozsądną cenę p.s. ślicznie wyglądałaś prosze o widaomosci na meila emiliazak@10g.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. kupię pilnie!!! xs/S emiliazka@10g.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. REWELKA- KUPIE S/M
    magdalenazmc@wp.plpisac jak ktos ma

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - zawsze staram się odwiedzać wszystkich, którzy na tym blogu pozostawili ślad.
Zachęcam do obserwowania - odwdzięczę się tym samym :)

Obraźliwe komentarze od anonimowych odwiedzających będą usuwane.